Wednesday, August 6, 2008

Tujuh. Tagged after a long time.

fakta tentang saya

1.saya budak bodoh
2.saya kelihatan bodoh
3.saya suka tidur
4.saya tak reti tulis bahasa cina
5.saya tahu memasak
6.saya tak reti bahasa tamil
7.saya suka makan

7 perkara yang menakutkan saya

1.saya takut akan orang marah
2.saya takut akan hantu
3.saya takut akan orang besar
4.saya takut akan bapa saya
5.saya takut akan orang yang garang
6.saya takut akan orang yang ganas
7.saya takut akan hwen hsiao

7 lagu masa kini

1.Tito - Caile
2.RumahHidup - Semuanya
3.T-Sakit - Gereja
4.T-Sakit - Bawah
5.Timbatanah - Datang Semula
6.Chris Coklat - Selamanya
7.Chris Coklat - Cium cium

7 perkataan yang selalu disebut

1.bantai koo
2.ko kenaper?
3.ko ni diam la
4.ko siaper?
5.you giler?
6.eh pundek
7.giler sikit

7 barang yang bernilai

1.hwen hsiao
2.abangku
3.kakakku
4.kawanku
5.bapaku
6.duitku
7.telefonku

7 pengalaman pertama dalam hidup saya

1.buat tag dalam bahasa melayu
2.minum arak
3.pergi clubbing
4.menyani depan ramai orang
5.buat giler
6.buat bodoh
7.memasak

7 orang bertuah

1.hwen hsiao
2.saya
3.saya
4.saya
5.saya
6.saya
7.saya

No comments: