Sunday, August 24, 2008

Seven. Tujuh. 7.

I been tagged by Lydia. She wants me to do it. So i have to do it. And i already done this tag in the past post.

tujuh fakta tentang saya.
1.Saya sayang akan Tuhan.
2.Saya sayang akan Hsiao Hwen.
3.Saya suka main futsal.
4.Saya suka kawan-kawan saya.
5.Saya suka musik.
6.Saya sayang ayahku.
7.Saya bersekolahan.

tujuh perkara yang menakutkan saya.
1.Hantu.
2.Hsiao Hwen.
3.Bapa.
4.Abangku.
5.Kakakku.
6.Kawan-Kawanku.
7.Diri saya.

tujuh lagu buat masa sekarang.
1.Florida-Rendah.
2.ACDC-Bomb.
3.Satu Republik-Maaf.
4.MainSejuk-Viva la Vida.
5.Daft Punk-Keras,Lebih Baik,Cepat Lagi,Lebih Kuat.
6.ACDC vs Eminem.
7.TerJatuh Budak-Pukul Ia.

tujuh perkara yang selalu saya sebut.
1.hello.
2.Tak tau.
3.Maaf.
4.Terima Kasih.
5.Gemuk.
6.Woi.
7.Aper?

tujuh perkara yang amat bernilai.
1.Ayahku.
2.Tuhan.
3.Hsiao Hwen.
4.Abangku, William.
5.Kakak-kakakku.
6.Abang-abangku.
7.Kawan-kawanku.

tujuh kali pertama dalam hidup saya.
1.Bergaduh.
2.Menafas.
3.Suka perempuan.
4.Keluar rumah.
5.Bekerja.
6.Pergi beli belah seorang diri.
7.Main komputer.

tujuh orang yang bertuah:
1.Tiada.
2.Tiada.
3.Tiada.
4.Tiada.
5.Tiada.
6.Tiada.
7.Tiada.

Alamak.. semua dah buat tag ini.

No comments: